O'boy, rufsiga flätor och härligt humör!

Håhå, här sitter jag och dricker O'boy och väntar på att tiden ska gå. 
Om en stund ska jag nämligen återigen ner på staden och göra't osäker!
Tidigare var jag hos polisen för att förnya ID-kortet. Det gick som smort. 
Jag kom in, väntade, steg fram, betalade, tog kort och gick därifrån! Allt på knappt fem minuter. 
Like a boss! 
Efter att jag har druckit upp min O'boy ska jag istället cykla iväg för att träffa vänner små. 
Nej, inte så små kanske men trevliga! 
 
 
I brist på bild får ni njuta av en otroligt grym cover. 
Jag har bara hört originalet i förbifarten på radio och den här är så mycket bättre. 
För att inte nämna videon - amazing! 
 
 
Fantastiskt, Musik | |
#1 - - Tatsu:

Har du slut på pengar på mobilen, har blivit eremit, sitter i en skog, har glömt bort eller ignorerar mig?:P

Upp