Rymden på mina fötter och rastlöshet i fingrarna.

Nästa vecka börjar skolan igen och ja, jag längtar. Inte enormt mycket men nog ska det allt bli kul.
I höst varvar jag litteraturvetenskap med scenframträdande och skräcklitteratur. 
För dem som har lite koll så innebär det alltså att i höst studerar jag på närmare 150 %. 
YOLO, eller något åt det hållet! ;) 
Så, vad har jag gjort under sommaren då? Utöver att totalt ignorera det faktum att jag faktiskt har en blogg.
Jag har:
 
* Varit i Finland och besökt släkt och nära vänner till familjen. 
* Varit i Katrineholm och arrangerat brädspelsbar på Kattcon under ett par dagar. 
* Varit på Gröna Lund för första gången i mitt liv! 
* Börjat spela Assasin's Creed. 
* Lånat alldeles för många böcker på biblioteket. 
* Varit på bio och sett Minions. "KING BOB!"
* Varit ute och dansat med härliga vänner. 
* Ätit alldeles för mycket godis. 
* Umgåtts med både gamla och nya vänner!
* Fått jobb!
* Haft många spontana äventyr.
*Upptäckt att jag är en jäkel på att klättra! 
 
Ja, jag har gjort mycket mer än så egentligen. Det har varit en otroligt härlig sommar, helt enkelt.
And I've loved every minute of it! 
 
 
Fantastiskt | |
Upp